נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

בעולם אשר בו הכול מתנהל באמצעים וירטואליים, הפך המינוח ‘זליגת מידע’ לנושא הדורש פתרון. המינוח למעשה מתאר את המציאות אשר בה נחשפים נתונים אשר נאספו על ידי בעל עסק מסוים בפני אנשים מבחוץ. בשביל זה בדיוק יש צורך לדאוג לכל הנושא של הגנת סייבר ואבטחת המידע. אבטחת מידע לעסק, מבטיח לעסק כי תישמר היטב האבטחה על כל הפרטים החשובים שבית העסק וגם הלקוחות לא רוצים שהם ייחשפו בפני כל.

אבטחת מידע לבתי עסק נדרשת בעיקר לבתי עסק גדולים אך לא נוכל לזלזל בצורך של אבטחת מידע לעסקים קטנים. כי אבטחת מידע לבית עסק קטן לעיתים הינה קריטית ממש, במיוחד אם היא מציעה שירותי סליקה ללקוחותיה באתר.

אבטחת מידע לבתי עסק

כאשר אנחנו מדברים על אבטחת מידע לעסק, אנחנו מדברים על כל הנושא המורחב של אבטחת מידע לעסק מפני ליקויים שונים שעשויים להיווצר בעסק בגלל תכנון לקוי של תכנת האנטי וירוס שחשופה לווירוסים לתולעים ולתוכנות כופר שונות שלצערנו לא חסר מהם בכל רחבי הרשת. פתרונות אבטחת מידע לעסקים מעניקה ראש שקט גם ללקוחות וכמובן גם למנהלי העסק.

אבטחת מידע לבתי עסק קטנים, זהו דבר נחוץ בדיוק כמו בעסק גדול היות וגם שם – אבטחת מידע לבית עסק קטן מעניק הגנה מלאה וחיסיון על פרטי העסק והלקוחות.

 

אבטחת מידע לבתי עסק קטנים

מחודש אוגוסט בשנת 2017 מחויבים העסקים – קטנים כגדולים – אשר מאפשרים סליקה מקוונת, לאפשר את שירותי סליקה רק בתקן המחמיר EMV. תקן זה הוא היחיד אשר מאפשר את האחריות המלאה של חברת האשראי עבור כל עסקה המתבצעת, כאשר אבטחת מידע לעסק גם ייתן את האחריות במקרים של סירוב עסקה.  

אבטחת מידע לעסק אם כן חשובה מאוד בכל עסק המציע קנייה ומכירה באמצעות אתר האינטרנט. אבטחת מידע לבתי עסק מאפשרת לכל אתר למכור בצורה בטוחה כאשר הלקוח יחוש מוגן.

אבטחת מידע לבתי עסק קטנים חשובה כאמור ממש כמו בתי עסק גדולים ואין לזלזל כלל בנושא של אבטחת מידע לבית עסק קטן.

אבטחת מידע לבית עסק קטן

אקספרס טכנולוגיות מציעה את השירות המלא הכולל הטמעת מערכות מידע לכל עסק בכל סדר גודל שהוא. אבטחת מידע לעסק גדול כמו אבטחת מידע לבתי עסק קטנים, כאשר ברור כי הצורך זהה בכל המקרים.

אבטחת מידע לבית עסק קטן כמו גם אבטחת מידע לבתי עסק גדולים, ב-אקספרס טכנולוגיות. הפתרונות המלאים לאבטחת עסקים.

Call Now Button דילוג לתוכן