נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

מתקין מערכות גילוי אש ועשן

מה כדאי לך לדעת לגבי מתקין מערכות גילוי אש ועשן

מתקין מערכות גילוי אש ועשן  חייב לעשות את עבודתו במקצועיות מכיוון שמערכות אלו עשויות להציל חיים ורכוש במקרים רבים.. בדרך כלל מערכת גילוי אש תתריע תחילה על הימצאות העשן באוויר, באמצעות אזעקה. מטרת המערכת באזעקה ליידע את הנמצאים בסמוך על הסכנה.

על תפקודי המערכת באופן אוטומטי

במהלך שריפה מערכת גילוי אש מאפשרת את הניהול המרוכז של כלל הפונקציות הנדרשות. המערכת יכולה להפעיל באופן אוטומטי את עצמה בזמן השריפה  לשם, כיבוי של מערכות המיזוג,, מתן התרעה, השבתה של המעליות ושחרור הפחמן הדו חמצני מהמבנה במקביל להוצאת קריאה לכוחות ההצלה וכיבוי השריפה באמצעות המתזים.

על הבחירה במערכת מתאימה

ההחלטה לגבי התקנת מערכות גילוי אש יכולה להיות משימה מורכבת. ישנם סוגים שונים של מערכות בתחום וחשוב להבין איזו מהן מתאימה לצרכים הייחודיים של הארגון, המבנה וסוג השימוש שנעשה בו. עושים בו שימוש. לשם כך, מומלץ להתייעץ עם מתקין מערכות גילוי אש, מקצועי עם הידע הרלוונטי לשם קבלת החלטה מושכלת בנושא.
 

פעולת המערכת במקרי חרום

כאשר לאחר הפעלת האזעקה השריפה ממשיכה להתפתח, המערכת מפעילה את אמצעי הכיבוי שהותקנו במבנה לצד הודעה לגורמי הביטחון השונים. המערכת מודיעה על האירועים לאנשי המפתח בארגון על מנת שיוכלו לקבל החלטות ניהוליות נדרשות. העברת המידע במהירות יכולה במקרים רבים להפחית בעלויות של הטיפול במשבר ולחסוך בזמני עבודה של עובדים ונותני שירותים כאחד.

על בקרת  כניסה ושליטה בהרשאות

במקרים רבים מתקין מערכות גילוי אש ועשן, לצד התקנת מערכות גילוי אש, יטמיע גם מערכת בקרת כניסה במידה וזו נדרשת. המערכת מאפשרת שליטה על כל הנכנסים לבית העסק או לחלקים שונים ומוגדרים בעסק או בארגון. המערכת מורכבת מחומרה ותוכנה הנדרשות לשם תפעול מערכת הבקרה כראוי.

מתקין מערכות גילוי אש ועשן מחברה מקצועית ומנוסה

אם אתם זקוקים לשירותי פתרונות ענן לעסקים או מחפשים מתקין מערכות גילוי אש ועשן, כדאי לכם להכיר את חברת אקספרס טכנולוגיות הוותיקה והמנוסה. אקספרס טכנולוגיות מספקת פתרונות ושירותים בתחום המחשוב. החברה מתמחה בתחומים כגון, IT, מערכות אבטחה ומיגון מבוססות תוכנה, תשתיות תקשורת, חומרה, תקשורת ואינטגרציה. לחברה ניסיון רב בניהול של פרויקטים מורכבים ועתירי טכנולוגיה, עד אספקת פתרונות מושלמים ללקוחותיה.
Call Now Button דילוג לתוכן