נשמח לעמוד לשירותכם
ולייעץ בכל עת!

האש היא אימתה של האנושות. למרות הטכנולוגיות המתפתחות בכל תחום, האש היא כוח טבע אימתני שבמקרים רבים האדם לא מצליח להתמודד מולה. יותר מידי מקרים של שריפות הסתיימו באופן טראגי מאוד. אנשים קיפחו את חייהם, בתים שלמים נשרפו עד היסוד ונדרשו משאבים רבים לשיקום הנזקים. מסיבה זו קיימת המלצה גורפת להתקנת מערכות גילוי אש לעסקים.

למעשה מערכות גילוי אש לעסקים, היא לא רק המלצה. מדובר בחוק המחייב התקנת מערכות גילוי אש לעסקים, לפני שהמקום מקבל את האישורים הנדרשים לצורך הפעלת העסק. התקנת מערכות כיבוי אש לעסקים אמורה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מהתחום אשר ידעו לבצע את המלאכה היטב בצורה יעילה.

אקספרס טכנולוגיות מבטיחה ‏התקנת מערכות כיבוי וגילוי אש בצורה הטובה ביותר על מנת להבטיח את ההגנה הגבוהה ביותר לכל בית עסק שהוא.

התקנת מערכות גילוי אש לעסקים

כיום, מחייבות חברות הביטוח את התקנת אותן מערכות גילוי אש לעסקים. מערכות גילוי אש לעסקים הוכחו בשנים האחרונות כיעילות מאוד במקרים אשר בהם הייתה הצתה כלשהי, עשן שיצא מאחד המכונות וכדומה. התקנת מערכות גילוי אש לעסקים אכן הוכיחה את עצמה והחלה להתריע. התקנת מערכות כיבוי אש לעסקים עשויה למנוע את התפשטות השריפה גם אם כבר החלה וכך אפשר לכבות אותה לפני שיאבדו עליה שליטה. ‏התקנת מערכות כיבוי וגילוי אש כרוך כמובן בעלויות לעסק אך אין ספק כי מניעת ההפסדים היא משמעותית מאוד במקרה כזה וההשקעה בהחלט שווה.

התקנת מערכות כיבוי אש לעסקים

לא די לדאוג לנושא של מערכות גילוי אש לעסקים. מלבד ההתקנה הבסיסית, חובה לתחזק את אותן מערכות גילוי אש לעסקים. יש כאלה הסבורים כי לאחר שהם התקינו את המערכת הם כבר יכולים לישון רגוע וכל זמן שהמערכת לא מתריעה, הכול בסדר. חשוב לדעת כי התקנת מערכות גילוי אש לעסקים, לא מבטיחה כי לנצח המערכת תדע לזהות את העשן או את האש. התקנת מערכות כיבוי אש לעסקים דורשת גם ביקורת ותחזוקה שוטפת על מנת שברגע האמת היא תפעל היטב. ‏התקנת מערכות כיבוי וגילוי אש עם תחזוקה שוטפת וביקורת יזומה יבטיחו הגנה מלאה.

‏התקנת מערכות כיבוי וגילוי אש

אקספרס טכנולוגיות מתקינים מערכות גילוי אש לעסקים. ‏התקנת מערכות כיבוי וגילוי אש המתבצעת על ידי המומחים של אקספרס טכנולוגיות תבטיח לכם כמו גם לתכולה ולציוד שיש לכם בעסק את התחושה כי אתם מוגנים. המערכת תתריע בזמן ותמנע נזקים או אסונות.
Call Now Button דילוג לתוכן